Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210
Rozmowa z Tadeuszem Wilkoszem

Rozmowa z Tadeuszem Wilkoszem

Część 1.
Studia w Pradze
(00:00-02:21)

słowa kluczowe: Praga, Czechosłowacja, Jiří Trnka, film rysunkowy, film lalkowy.

Część 2.
Początki współpracy z Se-ma-forem
(02:21-07:15)

słowa kluczowe: Teresa Badzian, Janina Hartwig, Jerzy Kotowski, Mysie Figle, Nie drażnić Lwa, Lech Pijanowski.

Część 3.
Presynchron muzyczny w filmach Tadeusza Wilkosza 
(07:15-13:02)

słowa kluczowe: Dwie Lampy, Zbigniew Turski, Jerzy Matuszkiewicz, presynchron, muzyka, Dick i Jego Kot, Błękitna Wstęga w Nowym Jorku, Worek, cenzura, Festiwal w Mannheim.

Część 4.
Przygody Misia Colargola: kulisy powstawania serialu
(13:02-24:50)
 

słowa kluczowe: Albert Barille, Miś Coralgol, pierwszy odcinek, projektowanie lalki Misia, początki zdjęć, system produkcji Przygód Misia Colargola, Jadwiga Kudrzycka, Janina Hartwig, Marian Kiełbaszczak, Colargol na Dzikim Zachodzie, Colargol i Cudowna Walizka, Coralgol Zdobywcą Kosmosu.   

Część 5.
Przygody Misia Colargola: tworzenie filmu na zlecenie zagranicznego producenta
(24:50-32:15)

słowa kluczowe: Przygody Misia Colargola, Albert Barille, dostosowanie kulturowej bajki do francuskiego odbiorcy, tantiemy, rozpowszechnianie, współpraca ze stroną francuską.

Część 6.
Trzy Misie: współpraca z producentem austryjackim  
(32:15-41:10)

słowa kluczowe: Apollo Film, Hans Blechinger, Trzy misie, współpraca z partnerem austriackim, stan wojenny, Se-ma-for.     

Część 7.
Mały Pingwin Pik-Pok: współpraca z telewizją a okres transformacji
(41:10:44:00)

słowa kluczowe: telewizja, transformacja, Mały Pingwin Pik-Pok

Część 8.
Mamo, czy kury potrafią mówić: sytuacja na rynku filmów animowanych w latach 90. 
(44:00-47:41)

słowa kluczowe: Arka Noego, Legenda Krakowska, Agencja Produkcji Filmowej, Trzy misie, Janusz Galewicz, Mamo, czy kury potrafią mówić, film kombinowany lalkowo-aktorski.

Część 9.
Przyczyny kryzysu Se-ma-fora
(47:41-54:22)

słowa kluczowe: Se-ma-for, kryzys, telewizja, animacja lalkowa, animacja 3D.

Część 10.
Tajemnica kwiatu paproci i jej nieistniejący sequel
(54:22-56:21)

słowa kluczowe: Monika Chybowicz, animacja kombinowana lalkowo-aktorska, sequel, Semafor Produkcja Filmowa, Studio Filmowe Animapol.

Część 11.
Struktura dawnego Se-ma-fora i etapy realizacji filmu animowanego
(56:21-70:45)

słowa kluczowe: Se-ma-for, pracownie techniczne, dźwiękowcy, dział filmów aktorskich, etapy realizacji krótkometrażowego filmu lalkowego, oddział w Tuszynie, oddział filmów kombinowanych, Daniel Szczechura, Piotr Dumała, Zbigniew Rybczyński, Tango, cenzura, autocenzura, Pan Piórko Śni, Zenon Wasilewski, Desant,     


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/plugins/ultimate-social-media-icons/libs/controllers/sfsi_frontpopUp.php on line 63